Уряд урегулював питання запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності


28 листопада Уряд прийняв постанову Кабінету Міністрів України „Про утворення Електронного реєстру листків непрацездатності”, якою передбачено утворення Електронного реєстру листків непрацездатності як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зазначеним нормативним актом також визначено завдання центральним органам виконавчої влади разом із Фондом соціального страхування України розробити і подати до 1 лютого 2019 року на розгляд Кабінету Міністрів проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності та забезпечити технічні можливості, необхідні для функціонування Реєстру.

Пацієнт буде так само отримувати лікарняний у лікаря. Оформлення і продовження листків тимчасової непрацездатності має стати зручним для лікаря і пацієнта. Правила контролю мають бути осучаснені, а сам бланк - стати електронним.

Лікар більше не витрачатиме час на зайву паперову роботу, а зможе зосередитись на питаннях здоров’я пацієнтів. А хворі не мають бігати по кабінетах і збирати печатки на “лікарняному”.

У МОЗ України створено робочу групу, яка має погодити деталі роботи системи. До групи зокрема увійшли представники МОЗ України, Міністерства соціальної політики, Фонду соціального страхування, Пенсійного Фонду, НСЗУ, ДП “Електронне здоров’я”, представники Федерацій профспілок і роботодавців, представники урядово-громадської ініціативи “Разом проти корупції”.

Електронний реєстр листків непрацездатності діятиме на базі Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Щороку в Україні видається до 5,5 мільйонів лікарняних.

Опубліковано: 30-01-2019